REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za namiartykuł
Pokaż artykuł
[Katowice] Rozwój rynku nieruchomości to „niekończąca się historia" – pierwszy dzień Property Forum 2013 za nami
Polska na długo pozostanie liderem rynku nieruchomości komercyjnych w regionie Europy Centralnej, a...
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowejartykuł
Pokaż artykuł
Redkom Development w 2025 r. skomercjalizuje ponad 100 000 mkw. powierzchni handlowej
Redkom Development na przestrzeni ostatnich dwóch lat wybudował i otworzył trzy obiekty handlowe o łącznej powierzchni 46 000 mkw.: Park Glinianka pod Warszawą (obecnie BIG Łubna), 10 200 mkw. i Ozimska Park w Opolu, 17 000 mkw. – oba parki handlowe zostały oddane do użytku w 2023 roku. Trzecia nieruchomość komercyjna – Comfy Park Bielik w Bielsku-Białej, 19 000 mkw. GLA, została otwarta dla klientów w grudniu 2024 roku.
Kto kupi działkę obok Stadionu Miejskiego? Można na niej wybudować biurowiec, hotel lub obiekt handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Kto kupi działkę obok Stadionu Miejskiego? Można na niej wybudować biurowiec, hotel lub obiekt handlowy
W poniedziałek, 16 listopada, miała miejsce część jawna przetargu na miejską działkę zlokalizowaną p...
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe na celowniku inwestorów. Magazyny w defensywie
Wysokie koszty finansowania inwestycji oraz inflacja, która negatywnie wpływa na koszty budowy i rentowność projektów przyniosła spadek aktywności inwestycyjnej niemal we wszystkich sektorach rynku nieruchomości w Polsce. Na działania podejmowane przez inwestorów bezpośrednio przekłada się też kondycja, w jakiej znajdują się poszczególne segmenty rynku. Zarówno pod względem inwestycyjnym, jak i popytowym zwolnił m.in. sektor magazynowy – pisze Agata Karolina Lasota, dyrektor zarządzająca LBC Invest.
Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Koniec rozbudowy jednego z pierwszych centrów handlowych w Łodzi
W Łodzi zakończyła się rozbudowa centrum handlowego Nowa Górna. W efekcie prowadzonych prac, tuż przy istniejącym od lat i zmodernizowanym niedawno obiekcie, powstał nowoczesny park handlowy. Pod jego dachem kupujący mogą znaleźć aż 4 sklepy wielkopowierzchniowe popularnych marek.
[Wrocław] Lider branży znajdzie najemców dla Dworca Głównego we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Lider branży znajdzie najemców dla Dworca Głównego we Wrocławiu
Polskie Koleje Państwowe S.A. podpisały umowę z NAI Estate Fellows na komercjalizację dworca Główneg...
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Wyraźne ożywienie na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce
Na polski rynek nieruchomości komercyjnych powoli wraca optymizm z okresu sprzed ostatniego kryzysu...
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Częstochowa] Tesco Extra
Częstochowa
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Lublin najbardziej nasyconym rynkiem handlowym w Polsce
Jak wynika z danych międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, Lublin zajmuje pierwsze miejsce wśród najbardziej nasyconych powierzchnią handlową (>5000 mkw.) aglomeracji w Polsce. W przeliczeniu na 1000 mieszkańców poziom nasycenia dla aglomeracji Lublina wynosi 1094 mkw., a dla porównania, w przypadku aglomeracji warszawskiej, najbardziej dojrzałego rynku handlowego w kraju, jest to 831 mkw.
Rozpoczyna się ostatni etap rozbudowy Centrum Handlowego Viktor w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczyna się ostatni etap rozbudowy Centrum Handlowego Viktor w Gdańsku
Womak Holding S.A., wiodąca spółka działająca na polskim rynku retailu od ponad 20 lat, rozpoczyna ostatni etap rozbudowy Centrum Handlowego Viktor przy ulicy Myśliwskiej w Gdańsku.
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.artykuł
Pokaż artykuł
Będzie kolejny rekord? Tylko w pierwszej połowie roku parki handlowe i centra convenience urosły o ponad 183 000 mkw.
Parki handlowe oraz centra codziennych zakupów (tzw. centra convenience) okazały się najbardziej odpornymi formatami handlowymi w czasie pandemii COVID-19. Ten format handlowy w Polsce dynamicznie się rozwija, a parki wiodą prym pod względem przyrostu podaży. W pierwszej połowie 2022 r. deweloperzy oddali 183 200 mkw. powierzchni najmu, z czego 66% w ramach parków handlowych oraz centrów convenience. Przewiduje się, że na rynku do końca tego roku pojawi się kolejne 341 700 mkw. powierzchni najmu, z czego 53% będą stanowiły parki handlowe. To byłby kolejny rekordowy rok w historii tego sektora pod względem dostarczenia nowej podaży.
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce artykuł
Pokaż artykuł
Rośnie rynek centrów convenience i parków handlowych w Polsce
Centra convenience i parki handlowe przyciągają coraz ciekawsze marki, w tym zarówno brandy typowe dla tego segmentu, jak również charakterystyczne do tej pory dla dużych galerii. O rozwoju tenant-mix’u oraz potencjale tych formatów opowiada Karolina Nitowska, Leasing Director w Greenman Poland.
[Wrocław] Biurowiec "Kaufland"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biurowiec "Kaufland"
Wrocław, Krzyki, Ziębicka 31
Letni Park Wodnyinwestycja
Pokaż inwestycję
Letni Park Wodny
Jedlina-Zdrój, Kłodzka
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości handlowych ma za sobą stabilny rok [RAPORT]
Jak wynika z raportu firmy doradczej Cushman & Wakefield, ubiegły rok w sektorze nieruchomości handlowych to kontynuacja ofensywy parków handlowych, które odpowiadały za 70% nowej podaży dostarczonej na rynek. Mimo wielu wyzwań związanych z inflacją czy ogólną niepewnością gospodarczą, w Polsce zadebiutowało w tym czasie czternaście nowych marek. Kolejne miesiące mogą jednak przynieść pogorszenie nastrojów konsumentów, co znajdzie odzwierciedlenie w niższym poziomie sprzedaży detalicznej i co za tym idzie – obrotach najemców obiektów handlowych.
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Wysoka aktywność deweloperów na rynku powierzchni handlowych w Polsce
Trzeci kwartał 2024 roku przyniósł kontynuację wysokiej aktywności deweloperskiej, a nowe otwarcia zostały kompletnie zdominowane przez parki handlowe. To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku powierzchni handlowych, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż – tak wynika z analizy Cushman & Wakefield.
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Rynek powierzchni handlowych w Polsce – II kw. 2022 r. [RAPORT]
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport za II kwartał 2022 roku na polskim rynku handlowym. W analizowanym okresie do użytku oddane zostało prawie 100 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej, z czego większość to duże parki handlowe.
W Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy otworzyły się trzy nowe sklepyartykuł
Pokaż artykuł
W Centrum Handlowym Rondo w Bydgoszczy otworzyły się trzy nowe sklepy
W ostatnich tygodniach do grona najemców bydgoskiego Centrum Handlowego Rondo dołączyły trzy nowe sklepy, które uzupełniły bogatą ofertę tego popularnego obiektu handlowego. Gudi Home, Pink Box oraz Piekarnia Grochola Prawdziwy Chleb podpisały umowy najmu lokale o łącznej powierzchni blisko 1 700 mkw.
Raport za I kwartał 2024 r.: Inwestorzy nadal celują w parki handlowe artykuł
Pokaż artykuł
Raport za I kwartał 2024 r.: Inwestorzy nadal celują w parki handlowe
BNP Paribas Real Estate Poland przygotował raport „Rynek nowoczesnego handlu w Polsce”, w którym poddaje analizie rynek handlowy za I kwartał 2024 roku. Nadal najpopularniejszym oddawanym i budowanym formatem są parki handlowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem inwestorów. Na polskim rynku handlowym pojawiają się kolejne debiuty, a także rozwiązania wykorzystujące sztuczną inteligencję.
[Warszawa] Co wyróżnia najlepsze budynki biuroweartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Co wyróżnia najlepsze budynki biurowe
Jak kompleksy biurowe kreują swój wizerunek? Czym wyróżniają się na rynku?
REKLAMA